Neem contact met ons op!

Finn van Financieel Fit

Wie is Finn van Financieel Fit?
Ik ben Finn van Financieel Fit en ik zorg ervoor dat jij voor persoonlijk hypotheekadvies terecht kan bij een financieel adviseur van Financieel Fit. Samen kijken wij welke financieel adviseur het beste past bij jouw wensen en vervolgens plannen we een afspraak in. Deze afspraak kan fysiek, telefonisch of online via videobellen plaatsvinden waar en wanneer jij wil. Service en kwaliteit staan bij mij voorop en met onze slimme technologie houd ik jouw hypotheek in de gaten en geef ik je een seintje als je kan besparen.
De voordelen van Financieel Fit
- Je financiën altijd in topconditie!
- Adviesgarantie
- Je eigen Financieel Fit coach
- Persoonlijk financieel onderhoudsplan
- Jaarlijkse Fit-check met advies en bijsturing
- Met Financieel Fit App alles regelen & altijd inzicht
- Verzekeringen altijd goedkoper dan elders
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over één van onze producten? Neem dan contact met ons op via 0164-607 211.
Tijdens het hypotheekgesprek bespreek je jouw situatie en wensen samen met je financieel adviseur. De financieel adviseurs van Financieel Fit zijn 100% onafhankelijk. Jouw adviseur vergelijkt vrijwel alle aanbieders op de markt, zo weet je zeker dat je de best passende hypotheek afsluit. Na het eerste gesprek heb je al een globaal inzicht in wat je verantwoord kan lenen.
Voordat het eerste gesprek plaatsvindt, maken we een digitaal klantportaal voor je aan. Hierin kan je onder andere de details van je afspraak terugvinden, belangrijke informatie lezen en de benodigde documenten veilig aanleveren.
Een telefonisch of online hypotheekgesprek via videobellen ziet er eigenlijk hetzelfde uit als een fysieke afspraak. Het enige verschil is dat je jouw financieel adviseur volledig digitaal spreekt in plaats van fysiek. Handig, want dan kan jij het gesprek voeren waar en wanneer je wil. Uiteraard neemt jouw financieel adviseur net zoveel tijd voor je als bij een fysieke afspraak.
Om een online hypotheekgesprek via videobellen te kunnen voeren, heb je een laptop, smartphone of tablet met camera en microfoon en de link naar de online afspraak nodig.
Voordat het eerste gesprek plaatsvindt, maken we een digitaal klantportaal voor je aan. Hierin kan je onder andere de details van je afspraak terugvinden, belangrijke informatie lezen en de benodigde documenten veilig aanleveren.
Een telefonisch of online hypotheekgesprek via videobellen ziet er eigenlijk hetzelfde uit als een fysieke afspraak. Het enige verschil is dat je jouw financieel adviseur volledig digitaal spreekt in plaats van fysiek. Handig, want dan kan jij het gesprek voeren waar en wanneer je wil. Uiteraard neemt jouw financieel adviseur net zoveel tijd voor je als bij een fysieke afspraak.
Om een online hypotheekgesprek via videobellen te kunnen voeren, heb je een laptop, smartphone of tablet met camera en microfoon en de link naar de online afspraak nodig.
Ja, je kan samen met jouw financieel adviseur alles op afstand regelen. Financieel Fit maakt gebruik van slimme systemen waardoor veel online wordt afgehandeld. Wij maken het graag makkelijk en overzichtelijk voor je en helpen je bij vragen via onder andere e-mail, WhatsApp en (video)bellen.
Het is slim om je (online) adviesgesprek goed voor te bereiden. Schrijf vooraf vragen op die je wil stellen en zet je wensen op een rij. Breng ook alvast je financiële plaatje in kaart. Zo kan je samen met je financieel adviseur gericht op zoek naar de hypotheek die het beste bij jouw situatie en wensen past.
Voorafgaand aan de afspraak, maken we een online klantportaal voor je aan. In dit portaal lever je de documenten aan die nodig zijn voor de hypotheekaanvraag. Denk hierbij aan salarisstroken, jaaropgaven, pensioenoverzichten, je verzekeringen en eventueel de gegevens van je huidige hypotheek. In jouw persoonlijke klantportaal kan je precies zien welke documenten nodig zijn.
- 1. Het kennismakingsgesprek
- 2. Op huizenjacht
- 3. De hypotheekaanvraag
- 4. Documenten verzamelen
- 5. De bindende offerte
- 6. Naar de notaris!